Friday 23 May 2014

Pelan Pemasaran


1- Bonus Prestasi - 10%
Bagi setiap ahli baru yang diperkenalkan untuk membeli produk Asia Herbal Biotech, upline akan menikmati Bonus Prestasi sebanyak 10%.

2- Bonus Royalti -9%
Bonus Royalti adalah untuk Pangkat Silver dan keatas. Bonus Royalti dikira 5 generasi ke bawah bergantung kepada Bonus Pengembangan pengedar yang ditaja secara langsung olehnya.


3- Bonus Pengembangan - 50%
Pengedar dapat menikmati Bonus Pengembangan sebanyak 50% dalam organisasi kumpulan sendiri dengan sekurang-kurangnya dua aktif downline secara langsung.

4- Bonus Mega - 5%
Bonus Mega adalah untuk pangkat Silver dan ke atas. Ianya dikira secara akumulasi tanpa had masa mengikut jualan kumpulan pengedar.
Bagi setiap jualan kumpulan 600BV = 1 point
1 point adalah bersamaan 600BV x 5% = RM30

5- Bonus Pencapaian Peribadi - 10%
Setiap ahli dengan pembelian peribadi produk syarikat sekurang-kurangnya 450BV dan ke atas akan menikmati Bonus Pencapaian Peribadi. 
Setiap pembelian peribadi 450BV = 1 syer

6- Bonus Perkembangan Kumpulan - 35%
Setiap ahli yang membuat Jualan Peribadi 150BV sebulan akan menikmati Bonus Perkembangan Kumpulan sehingga 10 generasi.

7- Bonus Kepimpinan  - 12.25%
Bonus Kepimpinan adalah untuk pangkat Star Director dan keatas. Bonus Kepimpinan dikira 1 generasi ke bawah bergantung kepada Bonus Perkembangan Kumpulan, ahli yang ditaja secara langsung dari anda.

8- Global Turnover Bonus - 10%
Global Turnover Bonus ialah untuk pangkat Diamond Director dan keatas. Kelayakan untuk setiap pangkat mesti sekurang-kurangnya selama 4 bulan mengikut kalendar tahunan ( Januari - April, Mei - Ogos & September - Disember ).

0 comments: