Friday 23 May 2014

Codi Teh Tarik

Premix Tea With Cordyceps
“Exotic taste and aroma, good for your digestion!”
Codi Teh Tarik is a high antioxidant milk tea beverage with the combination of Cordyceps and ‘Darjeeling Tea’. Darjeeling tea was selected as the first product in India to receive 'GI tag' or Geographical Indication label in year 2004-2005, approved by Indian Patent Office (Registration & Protection Act, 1999). It is the world’s most premium oolong tea with an exotic aroma. This tea produces a distinctive sweet floral aroma and unique 'musky' taste.

Enjoy this beverage daily for giving you a refreshing mind, better digestion and various long term health benefits!
Teh Premix Dengan Cordyceps
"Rasa eksotik dan aroma, baik untuk penghadaman anda!"
Codi Teh Tarik adalah susu antioksidan teh minuman yang tinggi dengan kombinasi Cordyceps dan 'Teh Darjeeling. Darjeeling teh telah dipilih sebagai produk pertama di India untuk menerima 'tag GI' atau label Petunjuk Geografi dalam tahun 2004-2005, yang diluluskan oleh Pejabat Paten India (Pendaftaran & Akta Perlindungan, 1999). Ia adalah di dunia teh oolong premium paling dengan aroma yang luar biasa. Teh ini menghasilkan aroma bunga yang tersendiri manis dan rasa 'musky' unik.

Nikmati minuman ini setiap hari untuk memberikan anda fikiran yang menyegarkan, penghadaman yang lebih baik dan pelbagai manfaat kesihatan jangka panjang!

0 comments: